Men jisses!

Det var så längesedan jag var här så jag höll inte på att kunna logga in!
 
Ska göra ett försök igen med bloggandet....men lovar inget....
Har liksom inget speciellt att skriva om....det mesta är sig likt...fast lite stressigare har det blivit!
 
Nya arbetsuppgifter på jobbet så timmarna bara springer förbi där...jobbigt men roligt också!
Maxen växer så det knakar! Två år o åtta månader nu!
Oftast är det jag som hämtar o lämnar honom hos dagmamman två dar i veckan.....sen brukar han passa på att sova över lite nu o då också....Härligt! Fast nog känns det att man inte är 25 längre...
 
Far fram som ett jehu!
 
Kattan Fia mår bara bra....lite sämre med Ditte Tax...båda har några år på nacken nu....Fia blev 11 och Ditte 8 år i höst...
 
Lite vitt puder fick vi i onsdags...och det ligger kvar!
Just där fotot är taget på djuren har jag flera gånger denna höst fotat vitsippor!
 
Det där var nog sista fotot....för denna säsongen!
Kramen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja de va länge sen :)blogga när du känner för det. Så stor maxen har blivit:) ha en fin söndag Kram Camilla

2013-11-24 @ 08:22:21
URL: http://camie.blogg.se
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka..när du känner för det ;-) Ja himmel vad tiden går, både med två- och fyrbenta!!! Det står väl inte på förrän Maxen börjar skolan, sen kommer tonåren och sen är det kört! *L* Nä, nu ska jag inte dra iväg så där i förväg, men nog går tiden fort med de små liven...och man sitter där och undrar vad som hände när de är vuxna!!! Kram på dig

2013-11-24 @ 12:57:50
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Mysigt att se dig här i bloggen igen, men tur att vi träffas på Facebook när det blir uppehåll
och där kunna följa vad som händer...
och ja, så Maxen har växt....helt otroligt hur tiden går..
och så kul med er mysiga kisse och vovve
kramar

2013-11-24 @ 14:34:21
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Postat av: Madeleine

Välkommen tillbaka till bloggvärlden. :) Jätte roligt att du tittade förbi i min lilla blogg, jag har med haft ett uppehåll men försöker komma igång igen...:)

Som vanligt har du jätte fina kort, Ja vår äldsta katt är nu inne på sitt 13:e år så de blir till åren.

Max vad han har växt, det är med de små liven man märker att man åldrats...

Inte varje år man ser vitsippor i november :)
Ha det nu så gött!
kramar på dig.

2013-11-24 @ 14:51:56
URL: http://madeleine.skogensmarsvin.com/#home
Postat av: "LillaSyster"

Hej! Härligt att du är tillbaka.... jag har saknat dig. Mysiga Maxen som far fram. Mitt lilla yrväder som varit här hela helgen har nu farit hem med sin mamma..phu nu ska vi vila upp oss tills imorgon! Ha det gott! Kram

2013-11-24 @ 17:25:41
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/
Postat av: lisa

Roligt att du är tillbaka igen. Finaste killen Max. Ja du tiden går. Det ser man på dom små barnen. Stressa inte ihjäl dig. Ha det så gott. Kramar Lisa.

2013-11-24 @ 17:43:50
Postat av: Suss

Så OTROLIGT roligt att höra av dig igen. Jag har tänkt på dig lite nu och då och varit in och kollat, men inget nytt och NU, var du och kommenterade hos mig. Jag har inte heller alltid tid för bloggen känner jag, men så länge det är roligt kommer jag att hålla på, även om det inte blir varje dag. Så stor och fin han är "din" Max och efter Ottos ankomst, förstår jag mycket väl hur du känt från första dagen. Det går inte att beskriva, jag är helt såld!
Svar: Jo, vi är fortfarande särbos, men har köpt hus tillsammans juni 2012. I april går kärestan i pension, då är han 62..... sedan blir det på heltid. KRAM på dig Rankan!

2013-11-24 @ 18:34:20
URL: http://leontina.blogg.se
Postat av: Britt Inger

Nä men… här är du ju :))) Funderade ju precis vart du tagit vägen :)
Jag blir sååå glad när du skrivit !!
Max ja, nog har han blivit en stor kille !!
Föresten, vilka fina fåglar du har på bild…. Jag försöker men inte blir det så bra :(
Ha det gott, kramen !!!!

2013-11-24 @ 21:27:48
Postat av: soffie

kul att läsa ett inlägg från dej:) å goaste Maxen han håller mormor och morfar sysselsatta:) va fina bilder du visar:)

2013-11-24 @ 22:07:02
Postat av: Anki

Ja men se där ja!!! :) fast man har ju koll o kontakt på andra ställen med dig. Ja du, jag hade Jolin här i går och hon fyller ju tre nu i januari, de går så fort så man hissnar. Håll nu i bloggen lite, för hur de är så är de inte redigt samma sak som fejsan.
Kramiz

2013-11-25 @ 05:43:56
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se
Postat av: fia

Nä man ser man på ,så kul att höra från dig och det va längesedan och jag hoppas du stannar till ett tag till.
Stor kram till dig.

2013-11-25 @ 09:07:43
URL: http://fiasdrommar.blogg.se
Postat av: paula i pörtet

Hej, jag saknar dig såååå! Världen är bra mycket roligare när Rankan bloggar, så det så! Inte behöver det ju hända så mycket speciellt, bara det gamla vanliga och lite mysiga kort. Fejan är ju inte samma sak, ibland hinner jag inte ens kolla flödet, eller så scrollar jag med en väldig fart och missar det bästa!
Ditte har hon blivit stel? Du kanske skulle börja ge henne Artrox, finns ju speciellt för jyckar. Jag gav det till min rottis och det hjälpte. Och förresten, jag käkar ju det själv och känner mig lite rörligare. Hur gammal är Ditte?
Kram från pörtet

2013-11-25 @ 17:14:27
URL: http://paulaz.se
Postat av: Trolda

Hej käraste Ragnvi!!! :) Härligt att få en fin hälsning från dig!!! Och så stor o fin Maxen blivit också!!! HÄRLIGT med våra Grabbar! =D Och dina Djur är med som alltid...mysigt! :) Jag bloggar heller inte som förr men skriver då o då.

Trolda - massor med KRAMAR till er alla! =D

2013-11-25 @ 18:10:09
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Inger

Ja jag är likadan. Man hinner inte med allt..ska jag säga som är pensionär..hihi..skäms lite.
Kul att höra av dig. Fin bild på fåglarna och mysigt med lite pudersnö. Max växer som sjutton. Ja det går fort med de små. Visst känner man av åldern. Man orkar inte lika mycket. Men kul att få rå om de små ibland..Jobbigt när djuren blir gamla.
Men du får njuta för varje dag som går.
Härligt för Max att få vara så på landet och träffa era djur. Det är inte alla som får uppleva den miljön. Värdefullt för den fina lilla grabben.,. Njut om sköt om dig och gulleplutten och alla djuren. Ser ju att du har god hjälp av din kära maken..Hörs om inte annat på fb..kramen i vintermörkret.

2013-11-25 @ 18:17:44
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Inger Rozén

Hej!Inte va det igår som jag hälsade på hos dig!
Jag hoppas att du mår bra för det gör jag!kram till dig!

2013-12-02 @ 19:51:30
URL: http://Chintohs.blogspot.se
Postat av: Inger Rozén

Hej!
Kul att se dig och vovven samt barnbarnet.Kram,Inger

2013-12-02 @ 19:53:35
URL: http://Chintohs.blogspot.se
Postat av: Nilla

Ja du, det var länge sen. Men jag är inte så flitig heller. Jag känner precis som du, att jag inte har så mycket att skriva om. Sen hinner jag inte med heller. Det tar tid med jobb, pappa, barnbarn och hundar. Men det blir lite då och då, om jag har gjort något speciellt, eller fotat något fint som jag vill dela med mig. Ha det gott, om vi inte hörs på ett tag, igen ;)
Kram

2013-12-08 @ 19:40:20
URL: http://nillasdagar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0