Redan juli!



Meeen...så fort denna sommaren springer!
Fast det knappt har varit nån sommar än....
Och jag är urusel på att blogga!!

Har liksom inte mycket att förtälja....Rankan går sin sakta lunk....över sommaren!
Rör mer på mig de andra årstiderna...hemmavid vill säga!


Igår söndag blev det premiärdopp i badpolen!
Såå skönt det var att kunna svalka sig!
Även om det idag känns som om nåt kört över mig....fniss!

Till tandläkaren var jag förra veckan...men av det blev det intet!
Tanduslingen är kvar!
Bedövningen tog inte...antagligen p.g.a. varhärden....den är nu uppskuren o det ska göras ett nytt försök om ett par tre veckor...avskyr det här!

Nåt jag tokgillar är att vi ska få låna Maxen igen i slutet av veckan...eller helgen!



Maxen spexar för Ditte...fniss!
Fotona är från före midsommar....


Han klättrar på allt nu!


Fniss!




Fyller nog på bildbanken när vi träffs igen!



Buuu...sa Maxen!

Kramen!


Lite nytt i Hinken på Bron...





Kommentarer
Postat av: Mia

Den där killen får mig alltid att le, du lyckas verkligen få så härliga bilder på honom och jag förstår att du längtar tills han kommer igen!

Vad sommaren beträffar, så kan jag bara hålla med, den går för fort, fast den knappt börjat!

Fick inget riktigt besked ang hyran, men det verkar som om det blir dyrare än där jag bor nu, känns lite onödigt...samtidigt som jag gärna vill bo lite närmare backen, inte så många trappor. Vi får se hur det går!

Kram på dig, going!

2012-07-02 @ 08:06:58
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja han Maxen är en riktig liten goding.Konstigt att smultronen mognar i deeta väder som är.Men dom är inte så söta som dom skall vara. Ha det gott Rankan. Kram Lisa.

2012-07-02 @ 08:27:14
Postat av: Kerstin

Han är bara så tjusig Din Lille Max!

Dina bilder är underbara både på människor, djur o växter!

Krya på Dig, hoppas att det ordnar sig med tanden!!!

Kramen*

2012-07-02 @ 09:22:33
URL: http://kailiyinyang.blogg.se/
Postat av: Ninni

Härliga underbara bilder på söta Max, kan tro att du njuter när du får låna honom=)



Ja nog längtar jag efter SOL, hoppas att den snart kommer.



Ha det gott, kram

2012-07-02 @ 12:54:54
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Anna susar in

Ja du nu är det verkligen tid att inta sommarlunken. Jag knallar mest ut o in i växthuset.. Himmel vad han växer den lille farbrorn han verkar kolla upp tekniken ordentligt :) så kolossalt trevligt det blir när du presenterar det. Simma lugnt nu kram från Annapanna.

2012-07-02 @ 16:27:34
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: annette

Vilket "skit" med midsommarhelgen, fast ändå skönt att det troligtvis berodde på antibiotikan, hoppas nu att tanduslingen går att ta bort nästa gång för det är verkligen inte kul med sådant!

Och Max han underhåller oss alla den lilla godingen, undrar vad det skall bli av charmtrollet:)

Förstår att Du ser fram emot helgen, Ni kanske kan ta ett gemensamt bad i poolen då, fast då måste ju någon fota Er så vi får njuta lite;)

Hoppas veckan blir bra!

Kramen

2012-07-02 @ 18:49:50
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.se
Postat av: Inger Maryissa

Härliga bilder på smultronen

Ja, vad tiden går....vi är redan inne i Juli månad. Man skulle vilja stanna tiden nu så sommaren inte går alltför fort

fina övriga bilder också och det ser så skönt ut i badpolen och lille Max är ju så söt.



Men vilken otur du har med din tand...jag ryser...

hoppas du får bort tanden snart...och att det inte blir alltför besvärligt eller aj, aj...

Gruvar mig själv för mina väntade tandläkarbesök.....

Stora kramar

2012-07-03 @ 16:31:18
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anki

Jaaaaa, tiden går så fort, snart jul igen..jasså inte..nä okey då:) Lille Maxen, vad de växer barnen, de e för väl att inte vi växer i samma takt nu i denna ålder:) oh vi fick se poolbadet trots allt..fniss. Ser skönt o ja lite kallt ut:)



Kramiz

2012-07-03 @ 19:00:10
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: Trolda

Ja det syns verkligen att han är MOMMO upp i dan´! Busig o söt som få! ;-) Härliga badbider du bjuder på också, även om det inte varit något badväder än direkt...och som du säger, sommaren bara flyger iväg!!! Finfina planteringar där...njut av barn o blomster o bad! =D



Trolda - kramar =D

2012-07-03 @ 21:41:19
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Paula i pörtet

Heeej, va skoj att du plitat ner en bloggis!

Alltid njutbart med barnbarn och Ditte och blommor och SMULTRON! Har inte sett några mogna här ännu!

Någon sa att det finns falska smultron, det betyder att de blommar jättefint men det blir inga bär! De är alltså inte pollinerade kanske eller nåt. Jag tror vi har mest såna här för varje år ser jag massvis av blommor och försöker registrera var det är för att sedan komma tillbaka och plocka bären och varje år blir jag lika besviken!

Nu ska jag traska ner i källaren och köra igång en tvätt, det kom nyss en skur (som inte fanns på väderkartan) och jag hoppas det var den enda idag

Bamsekram

2012-07-04 @ 12:53:30
URL: http://paulaz.se
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan Ragnvi !



Samma här, har ingen lust skriva inlägg, finns ju inte så mycket intressant i min lilla värld.Men ett i veckan har jag bestämt mig för att försöka ge alla mina läsare. Tack för Dina rader,det var nog värmen som gjorde att spydde,det var väl gräddfilen+hallon som blev för surt.Äter det istället för yoghurt nu.12% fett.hihi.



Kram Mi



Ps. hoppas Du är fri från tanduslingen och lille Max

är lika go som tidigare



Klapp till Ditte o.kli bakom örat till Fia Ds

Postat av: Erika

Tack för att du tittade in på min blogg. Hoppas du också får en fortsatt fin sommar, här regnar det denna dag och har gjort sedan jag vaknade. När jag var på väg hem var det som om hela himlen öppnade sig, och det vräkte ner. Men efter regn kommer sol som bekant.



Kram

2012-07-09 @ 17:04:51
URL: http://enstrimmaljus.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hihi busungen där, å jisses vart tusan tar den här sommaren vägen den regnar verkligen bort, kramen till dej

2012-07-10 @ 20:56:17
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej! hoppas att du får en fin helg :) Jag hoppas på att de blir mycke sol i helgen. ha en bra dag kram

2012-07-13 @ 10:17:44
URL: http://milla76.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0