Åhhh.....

image558Åhh så less jag blir! Nu tänker jag svära: jävla helvetes skit också!

Skulle få på mig lite kläder - får världens muskelkramp bak i låret, i stora lårmuskeln, faaan vad ont det gör!

Då stannar världen kan jag tala om! Ni har väl sett när fotbollsspelarna slänger sig i backen o vrålar....förstår dom!

Nu har jag väl haft kramp i låret tusen gånger så man börjar ju bli van, men dom första hundra gångerna sprutade tårarna o paniken växte rekordartat! Nu svär jag mest.......

Sambon nästan svimmade en gång när han råkade ut för samma sak...tur det inte är ofta hos honom!

Tycker nästan att det är liite värre när krampen kommer fram på låret, börjar vid knät och forstätter sen upp på framsidan av låret, förbi puppeluran och in i ljumsken...då blir jag illamående! Går inte "sträcka" bort den på samma vis som på baksidan heller! Man vet att man lever.....

Lite av helvetet tror jag att jag har ärvt från mamma, men vet också att 95% är p.g.a. en ryggskada jag har.....går inte att göra något åt det heller......

Nu har jag avreagerat mig lite.......hoppas ni inte blev allt för rädda!?

Kommentarer
Postat av: Mia

Aj fasen! Det gör såååå ont!!!

2008-05-04 @ 09:15:11
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: carina

Fram på låret :/
Icche...låter inge vidare det.
Jag kan inte göra kommentar hos Matmia idag eller i går kväll (natt). eller hos andra som har fått ny domän..funkar det för dig?

2008-05-04 @ 09:23:52
Postat av: Annica

Åhhh! Det är fruktansvärt med kramper! Har alltid haft det. Men när jag blev gravid!!!!! Fy för den lede! Tycker fruktansvärt synd om dig!
Kalaset är nu över. Hjälten, huvudpersonen, mammas lilla älskling, har somnat på soffan. Han var helt slut!
Självklart får du låna bilder. Ta vad du vill! Innehållet har jag ätit upp! ;-)
Ha en bra dag. Nu ska jag väcka jr. Annars somnar han väl aldrig i kväll..
KRAM!

2008-05-04 @ 16:33:51
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Mia

Mysko med kommentarerna, men det är väl lite barnsjukdomar som härjar, dina syns ju...
Några koder har jag inte fyllt i på länge, men däremot får jag fylla i bloggadress och majladress varje gång jag kommenterar, skittråkigt!

2008-05-04 @ 17:13:18
Postat av: Margaretha

Oj då låter inget vidare...Fast skönt att det finns en krämpa som jag inte har testat ännu....men jag väntar gärna.Visst hjälper det att svära , ibland är man så pass kreativ att man hittar på ett nytt hemskt ord
:D
Kram på dig
Margaretha

2008-05-04 @ 17:47:25
URL: http://catriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0