Stilla veckan

Eftersom man i morgon inte ska föra oväsen får min väckarklocka stå orörd!

Ha, är ju min lediga dag! Såå sköönt! Ska försöka få till lite påsk inne då tänkte jag, fast jag har småbörjat lite...

Är ju fort gjort bara man får reda på oredan i kartongen! (Måste nog damma varje sak noga imorgon, så med slipdamm det var överallt då!)

image207
Går bara inte att låta bli.......

image208
Jag på väg till Blåkulla! Och för er som inte vet så kan jag tala om att mittemellan Söderhamn och Gävle, utmed
E4:an, så svänger man av till Blåkulla! Så står det på skylten där i allafall!

image209
Glimten i ögat här tycker jag!

image211
Tuppen i hönsgården

image212
Tusse Kanin i det blå, tillsammans med alster från barnens barndom!

image213
Ruggugglorna övervakar!

Japp, detta var en liten del av oredan det!

Nu till något helt annat.....

Sambon praktiserar lite om dagarna på ett företag i stan, där har det inte tapetseras om någon gång sedan det byggdes på 70-talet..................nu är sambon inspirerad av mig tror jag och tog med kameran idag o fotade bl.a. en tapet. Vad säger ni? Visst känns den aktuell igen som fondvägg?!
image214

image215

Skulle inte bli förvånad om den en dag kommer ånyo att pryda någon vägg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Godmorron! Hur står det till med kvasten idag? Är den putsad och klar...? Satte mobilen på ringning i dag så då vaknar man med lite ljuv musik istället för skräll, tror det var ok... ;-)
Ha det gott på din lediga dag!

2008-03-19 @ 04:46:18
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Eva

Ja, tapeten var himla läcker.. i ett stort rum skulle den passa perfekt. :)
Hoppas att du kommer iordning med allt påskpynt idag..
Ha det!

2008-03-19 @ 10:53:21
URL: http://evapetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0