Matgäster

image242

När jag skrev i förra inlägget att jag inte tänkte laga mat idag så syftade jag på att det finns ju lite rester......
sånt klarar även sambon av att tillaga! Sambons ungdomar ska till släkten på mors sida o äta påskmiddag idag...

Förstår inte riktigt varför jag känner mig så helt slut........
image244Precis så här känner jag mig! Nere o hängig........

Tog t.o.m fram saxen och gjorde åsamkan på påskblomman
image245

Hade lite förstörelselusta........men resutatet blev bättre än tidigare tycker jag

image246

Blev en söt liten bukett istället! Lökarna sparar jag o sätter ner i backen till VÅREN! Var nu den är?!

Sen ringde telefonen! Yes, idag blir vi matgäster!
Inte helt oväntat........svärföräldrarna vill bjuda och vi bockar o tackar! Lite dåligt samvete får man ju ändå men tröstar mig med att det blir bara vi som blir matgäster idag hos dom........

Nu kanske någon undrar varför vi inte blev tillfrågade redan igår? Men som vanligt ska man väl begripa nåt själv också............?!
Efter många år så har jag insett att vissa saker kommer jag aldrig att förstå..........

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror att man blir så slut av omslaget på vädret, ena dagen si andra så. Man förväntar sig vår med värme, så kommer vinter med kyla, det frestar på psykiskt, även om solen skiner...
Syster Yster hälsar dig tillbaka, det är bara fint med henne. Nästa helg ska vi umgås med ett/två glas vin, det var ett tag sen sist! *L*

2008-03-22 @ 15:34:06
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Margaretha

Men va skönt att gå bort och sätta sig vid ett dukat bord.......Njuuuuut!!!!
Du kanske kan sova räv lite i smyg oxå :o)
Ha det gott
Margaretha

2008-03-22 @ 17:08:49
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: eva sturesson

Läste om dig i Bollnäs nytt i gårkväll
fick den då. Tack för din omtanke och hoppas du blir piggare

2008-03-22 @ 17:33:45
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Mia

Jag vill också få BollnäsNytt! *L*

2008-03-22 @ 20:21:46
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0