Hoppet stiger..

Nu visar tempen "bara" -7 ute och solen skiner! Var ut en sväng med hunden och är det bara vindstilla så är det riktigt skönt!

Blir nog en promenix idag också då....

Meen, först måste jag leta o leta antar jag, efter ett olycksaligt kvitto! Var inget på TV igår som passade så då tänkte vi titta på en DVD-film, men icke!
Fasen, hade totalt glömt bort att nya DVD:n konstrar! Köpte den nog för cirka 1 år sedan (tror jag), är knappt använd, blir liksom inte av bara. Kommer nu ihåg att sist vi skulle se så strejkade den!
Och det har ju hänt lite i pappersarkivet/byrålådan under den tiden! Har en himla förmåga att fylla på sig.....

Blir sur bara jag tänker på letandet............

Sur blir jag också av en annan anledning, måste göras men fy så tråkigt

image278
Alla dessa räkningar måste ju betalas! Lika tråkigt varje gång tycker jag, tror ju inte att jag är ensamt om den känslan heller!

Usch vad sur jag låter idag! Hur ska det här sluta.........

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

ja visst är det tråkit med alla räkningar. Varje månad så tänker jag att nästa har vi inga extra räkningar, men de dimper ner ändå

2008-03-24 @ 11:39:19
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Mia

Ja, det är märkligt det där med räkningarna, att det kan bli så många??!!

2008-03-24 @ 12:11:02
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Christel

Jag tror att dom förökar sig på något sätt...celldelning eller??

2008-03-24 @ 14:10:07
URL: http://kottenliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0