Dimma...........

Men kan man bli nå trött på gråheten då! Inte går det att göra något åt det heller! Fast egentligen passar det mitt humör idag (igen!). Möttes av en härlig syn i morse...

image124
Dammråttorna larmade att nu är det bara för mycket! Hm......

Ska visa er sen vad djuren gör då, husdjuren alltså.

Stannade efter vägen imorse och fotade det här
 
Gick knappt att se sjön därnere för all dimma!

Lika tråkigt var det när jag åkte hem på eftermiddan också, men lite roligt hittade jag utanför jobbet
 
Man kan ju undra varför stolen har ställts ut, kö in eller?
Har jag sjuk humor............

Ja, husdjuren mina hemma, dom hade desto roligare dom!
 
Ditte fick tag i en äggkartong.....

   
Katten tyckte att hon skulle bidra till oredan, och Ditte är ju ett tacksamt offer!
Dom gör ju allt för att hålla en sysselsatt!

Var ju bara att ta fram eländet ur skamskrubben då!

Den där gula bålgetingen kommer jag inte överens med! Han anfaller bakifrån......Grr!

Ibland avskyr jag mitt lilla trånga hus, allrahelst när det är städdags! Möbler o rammel ivägen överallt!
Men, men, dammsög o torkade av golven iallafall, satte mig här vid datorn och vad hör jag då?

Då måste hunden bädda för femtielfte gången!
 

Kommentarer
Postat av: soffie

Buse du har!
Här har jag bara 3 ungar som stökar till å det räcker kan jag lova!
Trevlig blogg du har:O)

2008-03-11 @ 17:42:35
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Mia

Det är underbart med djur! Mina dammråttor gör inte mycket väsen av sig, de bara växer sig fetare...;-)

2008-03-11 @ 18:35:47
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Mia

God förmiddag...här knapras det värktabletter, så det känns lite bättre nu. *L*
Hoppas det är bra med dig??

2008-03-12 @ 10:56:24
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0