Dääässstt...........

Äntligen ser jag golvet igen (inte för att det är mycket att se, gammal matta o trasig också!), men oh så hemskt det var! Kändes nästan som om jag kunde så frö direkt på golvet...........

Sambon dammsög o jag torkade

image303
Riktigt så glad var jag inte, men tittade nog vintirigt av hunger!

Gör ju som sagt allt för att ta tillbaka dom tappade kilona också!

image304

Hämtmat blev det också, från Kungsgår´ns pizzeria!
Och sambon njöt (jag också)

image305

Kebabmål med strips o pitabröd........mmm..

image306

Ditte gillar det också!

Nu väntar soffan.............

Kommentarer
Postat av: vicke

Hoppas att du får en trevlig helg nu och har du lite rester kvar så kan du maila dom till mig
Vicke

Postat av: kats

städa ja...hm det borde jag med göra... men inte nu;-)... sen...
jag och sonen har gjort hemma gjort pizza... det har vi vräkt i oss...gott

ha en fortsatt bra kväll!

2008-03-28 @ 22:08:12
URL: http://kats.blogg.se
Postat av: Carina

Jag har städningen kvar till imorron.....orkar nästan aldrig med det på fredagar då man har 5 dagars jobb i kroppen :/

2008-03-28 @ 23:02:43
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0