Mulen lördag

Mellan skurarna har jag putsat ett köksfönster.......bara måste. Har ju dammat lite efter maskinerna utanför.....

Nu är grävningen klar men avloppet är ej inkopplat än....sambon måste ha hjälp och alla bröder är bortflugna denna helg.

Alltså jag blir trött bara av att titta på eländet - spana in jordvallarna i bakgrunden!
Skulle behöva en trädgårdsdesigner nu.......finns lite o göra! Fast det manliga könet tycker att det är nog ganska bra som det är - traktorn har ju kört runt på gräsmattan (nu finns ingen gräsmatta kvar där) så det har liksom bildats en rondell - jippi go-kart!!
Trodde dom ja!!
Vill ha nå finare att titta på, SommarLenas prydnasapel går bra!

Så tjusigt det trädet är nu!! Vill också ha ett sånt....

Nu ska jag luta ikull mig en stund på soffan, men återkommer!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tror jag det, att det är kulare med en gocartbana en att behöva klippa gräs på tomten ;)

Puttsa fönster ???...måste man det :/

Har inte gjort ett enda till sommaren ännu :(

2008-06-14 @ 18:15:18
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: millan

Vilket jobb ni har framför er!Kul och annorlunda ifall du skulle starta en gocart bana!!



Kramar Millan

2008-06-14 @ 23:24:53
URL: http://moder.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch Ragnvi, tala inte om fönsterputsning,jag gruvar mig!

Försöker hitta på en hel massa annat så inte tiden ska räcka till ;-)

Ha en go' kväll och stor kram till dig!

2008-06-15 @ 20:44:35
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0