Midsommar i Trönö



Glad Midsommar på Er!

Hoppas vädergudarna är på allas sida idag!
Om inte, så blir det ju midsommar ändå!

Här i lilla Trönö är det midsommarfirande på idrottsplatsen

Östen med Resten underhåller....


Jag har ännu inte bestämt mig om jag ska kvista över dit, men junior ska ta moppen o träffa kusin Martin där, sen ska dom åka fyrhjuling o ta lotter, ta lotter o ta lotter!!
Dom skippar nog midsommardansen runt stången......



På kvällskvisten ska vi till svärmor o grilla lite...livet går ju trots allt vidare...
Vi tar nog en promenad ner till sjön också.....och våra tankar går till svärfar.....



Har försökt dona o fixa lite här hemma trots skitgörat ute...

Nu är sommardukarna på i köket
 

Mormors broderade jordgubbar....

Nya dynor till stolarna köpte jag den gången när jag skjutsade MatMia till ÖB

Somriga.....

Fina paradhanduken som väninnann Lisbeth broderat har hängts upp

Hon har inte plats för den själv.....men jag har!
 

Vi ska som sagt grilla hos svärmor ikväll....
men resten av helgen ska vi äta här

Hua!! Skulle behöva ett större....



Ha en trevlig midsommarafton!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad du har donat och fixat! Ha nu en fortsatt trevlig helg, Ragnvi!

2008-06-21 @ 10:52:16
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Trolda

Hoppas du her ett fortsatt fint Midsommarfirande!



Trolda - kram!

2008-06-21 @ 15:01:28
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Carina

Så söta dukar du har till sommaren.

Kylskåpet såg ungefär ut som det i stugan i helgen,

men vi har ätit och ätit så nu var det ganska tomt när vi for därifrån i kväll.

2008-06-21 @ 19:35:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0