Ormet kryper..

Idag hämtade jag dottern, hade hunden med och återseendet blev ljuvligt!
Hon är ju Matte med stort M hon!


Egen dator hade hon med också

Jag var inte poppis när jag kom med kameran...


När vi satt vid matbordet på eftermiddagen o åt så berättade dottern om en kompis kompis till henne....

Den tjejen hade en stor orm som husdjur, hade aldrig haft den i nåt terrarium utan den hade alltid varit lös i hennes lägenhet...redan där började jag opponera mig!
Hon berättade vidare att tjejen berättat att hon tyckte att ormen började bete sig konstigt....slutade att äta osv.
En natt vaknade tjejen av att ormen låg i hennes säng, det var inte ovanligt för det brukade den göra, men nu låg han raklång bredvid henne o stirrade på henne.....ja, ja...
Hon var till en veterinär som genast rekommenderade henne att antingen låste hon in ormen i terrarium eller så avlivade hon ormen!
Ormen hade svultit sig så att den skulle kunna äta upp matte!
Ni ryser va´?!

Alldeles nyss ropade dottern från TV-rummet: Kom o lyssna!
Hon tittade med ett getöga på SommarKrysset och där står Gry Forsell o berättar samma historia....om ormen!

Snacka om skröna!


Kommentarer
Postat av: soffie

fyyyy

om det är sant så undrar ju jag hur tusan kan och vill man ha en stackars orm ringlandes hemma,

nåja gokväll

2008-07-19 @ 21:20:23
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Galen skröna det där...man undrar hur skrönor uppkommer...

2008-07-19 @ 22:08:08
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Isch, vad hemskt!! Jag ryser...

2008-07-19 @ 22:17:38
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0