I efterskott...


Stort Grattis på 30-årsdagen önskar jag min son!!
I efterskott...

Igår, 6:e juli fyllde han gubbe! Otroligt......

Typiskt nog så funkade ingenting i datorvärlden igår!
Var jag nå skogstokig då?!
Blev utslängd heeela tiden!
Har ju en till liten lokal blogg, höll på hela dagen med den!
Imorse vid fyratiden funkade det igen....
Undrar om jag ska ta semester från bloggandet?!?!

Nån semester annars har jag inte än, jobbar två veckor till.
Idag är här i lilla Trönö endast 10 grader varmt o lite väl svalt i min smak!
Sitter med strumpor o kofta på....inne.
Idag ska jag jobba heldag, puh! Ska vara "ledig" imorgon för jag ska till sjukhuset i Hudiksvall och göra en MR-undersökning på halsryggen....gillar inte! Gör ju inte ont men är ack så obehagligt...
Mig får dom ge så mycket lugnande dom får....visste inte att jag led av cellskräck första gången men nu vet jag!
Är ju såå himla trångt i den tunneln, nästippen snuddar ju nästan vid "taket"!
Måste även få en handduk över ansiktet, då kan jag öppna ögonen o titta in i den och det klarar jag, men inte i "taket"!
Klarar inte att blunda hela tiden....
Har gjort den här undersökningen flera gånger men tycker det är lika obehagligt varje gång!
Nu måste jag sätta fart!

Kommentarer
Postat av: Mia

Sååå frustrerande när inte nätet funkar, uj, uj!!

Jaså, det är ingen direkt sommarvärme där heller, nåja det kommer väl...med råge :-))

Så länge man jobbar är det ju ok, åtminstone för mig som står i ett varmt kök, extra värme är inte så intressant då..

Lycka till i morron, det kommer att gå bra L

2008-07-07 @ 08:11:42
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för utmärkelsen!

Känner så väl igen mig i det du skrev om cellskräcken vid MR-undersäkningen och inte nog med att man får panik, det tar så lång tid och låter så illa också.

Ha dé!

2008-07-07 @ 09:33:11
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: carina

Konstigt när barnen börjar bli jämngammal med en själv ;)

Skickar styrke kramar till i morgon.

Vart gatan är får du undra över tills jag kommer hem till min "stora" burk ;)

2008-07-07 @ 10:24:21
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Hej , nu e jag hemma igen....

Har uppdaterat mig på din blogg....mycket nytt som har hänt ser jag.

En sån vacker dikt....den skall jag spara.....

Hoppas att det går lätt denna gången med MR-undersökningen....jag håller tummarna.

Kram

Margaretha

2008-07-07 @ 12:14:39
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: BloggOraklet

han blir nog glad över dagens blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0