Nu börjas det eller?

Regnet menar jag

Bilden har jag lånat från Vicke 

Har ju en tendens att vilja fortsätta när det en gång börjat....

Idag ska jag besöka staden...måste ner o gnälla lite på expert foto...
Framkallar ju bilder från datorn hos dom - igår var sambon iväg och löste ut 191 bilder(!) eller betalade i allafall för 191 stycken.
När han kom hem räknade jag bilderna och det var bara 168! Inte första gången det händer!
Fast för det mesta har det bara varit nån enstaka som fattats men nu tycker jag att det var för många!
Ringde affären igår o pratade med dom - vilket resulterade i att jag satt hela eftermiddagen o letade bland 191 bilder!
Tur jag har skapat en mapp som jag döpt till "framkallas" och ej hade tömt den!


Igår blev det inget kvällsdopp....blev kofta på istället!
Var trött o frusen hela kvällen, reaktion från flyttveckan kanske!
Fast jag skyller på lågtrycket!

Har ju senaste veckan sovit nere i gästsängen under takfläkten,
bytte sängkläder i den igår

Hi, hi! Tro inte att jag är knäpp(are), men detta påslakan finns på bild tidigare också - när jag ligger i sängen en födelsedagsmorgon och fyllde 14 år! Idag är jag 50....
Snacka om slitstarkt!!



Nu måste jag ha frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vad härligt det är med alla bloggvänner... man blir så glad av kommentater... m mmm nu är det lite mulet..men snart skiner solen igen :D Ja du här sitter jag med tvåhundra foton som ska in i album... det gäller o kolla upp så man inte blir lurad...på dom bara. Ha det gott.. ser ju så pass fräsch ut det där lakanet...precis som du kan jag tro..

2008-08-02 @ 08:50:12
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Morning

Grått ute men inne blir det kalas idag, men oftast har vi suttit på ett skuggit ställe i trädgården på sonens födelsedag.

2008-08-02 @ 10:05:40
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: C.V

Ja, det var lite väl många som fattades, det är bra att du klagar

Postat av: Eva P

Fick äntligen ner Photoshop, så nu kan jag fixa och trixa med bilderna.

Jadå, jag har några stycken, men det är inte många.. ska lägga in de senare.

2008-08-02 @ 11:38:05
URL: http://evapetersson.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Jag kan riktigt känna hur skönt det är att krypa ner under det randiga lakanet....så där lent som bara gamla väl använda lakan kan bli.....

Jag har oxå kvar det första påslakanet jag fick...var nog 15 år då, det är knallgrönt med en massa blommor...helmodernt nu igen :D

Kram

Margaretha

2008-08-02 @ 17:31:56
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja, det var kvalité som var första honnörsordet förr i tiden. Samma påslakan i snudd 40 år, ja det är bra jobbat! Vad är det för tillverkare?

Vilka luringar de verkar vara på Expertbutiken, ta betalt för 191 och bara ge ut 168. Dålig stil! Det är ju knappast gratis. Kan du inte få ungefär samma kvalité med fotopapper i skrivaren. Jag tycker det blir väldigt bra bilder den vägen. Troligen lite billigare än Expert... Har ännu inte kollat vad firmor på stan tar och hur de blir, bilderna.

Är du nöjd med resultatet? Ja, utom det grova räknefelet! Oj, du skrev det där tidigt! Hoppas det har ordnat sig nu! Ha en skön söndag :-)

2008-08-02 @ 19:30:31
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: soffie

Å vilket bra tyg det måste va!Fint va det ocå.

Ja visst är det typiskt när väl regn och rusk kommer in över vårt avlånga land blir det tyvärr långvarigt.SUCK

ha en härlig lördagskväll trots vädret.

2008-08-02 @ 20:21:48
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

oj tack och hur såg du det det där om min 1årsdag på bloggen!

Hade jag ingen aning om så tusen tack att du uppmärksamma det åt mej!!!

2008-08-02 @ 20:33:25
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: dahlarna

Åh vad nostaglisk jag blev! Jag älskar de där lakanen. Mina föräldrar har dem hemma hos sig & de har jag sovit i hela mitt liv... Verkligen skillnad på kvalité förr & nu... Ha det så bra!

2008-08-03 @ 18:31:22
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0