Albert & Herbert

Kväll på er!
Nån särskilt go`kväll är det inte....
Alltså, har en känsla av att jag kommer att gnälla mycket framöver....
Tack för uppmuntran förresten!!!
En ros till Er!

Idag följde jag med sambon till grannstaden Bollnäs,
han skulle byta en motorsåg...igen! Var dit igår också!
Den nya levde ungefär i fem minuter!
Men det kanske jag redan har skrivit om?!?!
Skyller på ONTET!
Nu tog han pengarna tillbaka.....

Nu har min säsong börjat! Sambon suckar....
Besökte affären Albert & Herbert....kommer jag inte hem med gardiner så är det ljuslyktor!



Den här har jag hängt i dörröppningen till TV-rummet....


Den här blev jag överraskad av... visste inte att det var en glaskupa med!
Dom var ju uppackade i affären men ingen hade glaskupan på, den upptäckte jag när jag kom hem.
Då fick den sällskap av andra lyktor med glaskupor


Ikväll somnade jag o sov en timme i soffan, var trött så jag mådde illa...
Sen slutade medicinen verka.....jämrans vad ont det gör!
Men nu har jag tagit en till tablett, Distalgesic, enda som hjälper nu!
Tänker inte ens försöka lägga mig på några timmar än....

Hunden har duschat ikväll....
Var ut en sväng och kom in o stank som en stinkbomb!!

Såå sur!
Begriper inte hur hon hittar allt att rulla sig i!
Efteråt sover hon så gott, så gott!


Kommentarer
Postat av: lisbeth

när var ni på A&H? Vi var också där. Köpte också en lykta. Många fina men dina såg jag inte.

Hoppas du mår bättre i morgon. Ses i morgon kväll

Nu är det nattinatti för mig

2008-08-07 @ 23:03:05
Postat av: Anna

Skön bild på hunden där...hoppas det bara blir bättre nu med dig. Sonen här är inte bättre...men vi väntar på ljusare tider..Kram o krya på dig.

2008-08-08 @ 05:40:23
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Skrattar...en av grannarna här har också en hund som älskar att rulla sig i allt som luktar, speciellt om det luktar illa (i människonäsa)!

Den översta ljuslyktan, den gillar jag skarpt! Sååå snygg den är, blir nästan lite avundsjuk...den skulle sitta fint ute i Ron...Jo, glasverandan får heta Ron L

2008-08-08 @ 08:00:49
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs mina analyser spec, 73 miljoner :) länka trixa och håll på så blir jag glad

2008-08-08 @ 08:34:01
URL: http://www.metrobloggen.se/larare
Postat av: C.V

Har den fått namnet efter TV serien

Postat av: TipsLappen

Vilka fina lyktor du har

2008-08-08 @ 09:44:11
URL: http://tipslappen.blogspot.com/
Postat av: Inger

Hihi, ja alltid kul att hitta något fint,, fin lyckta. Men kära jii vilken underbart söt hund..

Rulla sig gillar visst många av de små liven,. Tur att det finns dusch..

Hoppas värken blir bättre..

Ja det gick bra hos tandl, men det blir dyrt framöver,pust. Men måste ju ha gaddarna.. hihi.

Ha en fin dag så gott du kan,,

kram

2008-08-08 @ 10:59:52
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Trolda

Så fina lyktor du köpt! =D och hunden är ju bara för gullig där den lille "surmulen..." =D Synd om dig med "tandvärken" - tänker på dig och hoppas du är bättre snart! kram!



trolda - krya på dig!

2008-08-08 @ 11:58:37
URL: http://trolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0