Isande kallt!

Förstår inte, trots allt hull med mera och tjocka kläder frös jag så in i vassen idag! Den där snålblåsten....Grrr!!

En tröst var ju att det var upphåll just då jag o hunden var på promenad idag, imorgon väntas snö och mer snö....!!!

Av snö blir det ju vatten...........usch ja.

Dom sista dagarna har man rådbråkat hjärnan kan jag säga!

Ska ju bli 70-årskalas är det tänkt.........snacka om att vara sent ute! Anade nästan det!!!!!!
Hos en viss familj skapade inte Gud nån brådska............Grrr!

Fullbokat på många ställen....vill ha buffé, mycket mat för lite pengar, dukar på borden, gärna en blomma till jubilaren, lite uppmärksamhet är hon också värd, lilla likören kanske, alltså en fullt normal middag med liite stil! För en gångs skull........Köper inte orden; det löser sig, längre! Födelsedagen är ju om mindre än två veckor.....!!!

Nu hoppas jag o hoppas igen att vi får ett positivt besked på torsdag denna vecka! 

image390

Stenö Värdshus i Sandarne utanför Söderhamn! 

Var dit i julas på julbord - bästa hittills! 

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Tur att vattnet har dragit sig tillbaka !!!!!
Stenö Världshus ser aldeles underbart ut.....
Kram
Margaretha

2008-04-08 @ 19:42:03
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej igen ..jo inte direkt anknytning utan gubben och jag kör raggarbil och då brukar vi alltid åka till bright river cruisers som har sitt ställe i lottefors.Så ligger ju Bollnäs bara 5 mil från voxna så ibland kör man en sväng och det är ju det närmaste sjukhuset så man börjar hitta nu på olika avdel...Man har ju mer vänner uppåt ..ska hälsa mamma hon skulle bli gla om ni tittar in om ni drar till dalarna fast de bor inte i voxna bruk utan i voxna stationssamhälle..Vi är väl inte lika ha ha må så gott

2008-04-08 @ 20:36:13
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Mia

Haha! Svart bälte...det var bra!
Stenö är ju kanon! Hoppas det blir positivt *L*
Gruvar mig till uppvaknandet i morron, får väl ta fram sticketröjan igen...

2008-04-08 @ 21:01:23
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Heson

Stenö Wärdshus är kanon. Dessutom är det mina hemtrakter. Mången gång har jag cyklat förbi där på väg mot Stenöhavsbad och dess golfbanor (kan ha varit de snygga norska killarna som bodde i husvagn varje sommar som drog lite också :-)! )
När vi skulle gifta oss och plötsligt stod utan festlokal ringde jag dit. Tyvärr var det redan bokat, men jag gick jättemycket hjälp av dem med telefonnummer till diverse olika festlokaler. Så de ligger helt klart på mitt pluskonto. Håller tummarna för att ni får ha kalaset där!

2008-04-08 @ 21:37:38
URL: http://hesons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0