Illamorgon!

Eller, måste väl ändå säga godmorgon på er, men för mig är det en illamorgon!
image415
Attans också, har försökt att ignorera ryggen sen i torsdags, men nu kan jag inte det längre....

Tror jag har pinnat för mycket med KvastHilda på jobbet, blev väl för kaxig på slutet, trodde jag klarade mer än vad jag egentligen gör!
Nu lutar jag betänkligt åt höger kan jag säga......har skitont åt vänster.....all tyngd hamnar nu på höger sida och tyvärr har jag en skada där som inte gillar den här ställningen! Släpade mig ut på promenad igår, cirka 5 km, ska ju vara bra att röra sig.....idag klarar jag inte det! Men än så länge kan jag i allafall säga att jag har haft det värre!

Såg att jag blivit utmanad av MatMia....ska försöka anta den lite senare, nu går det inte....blir liksom lite flokigare i huvudet också såna här gånger.....t.ex. trodde jag att jag igår kväll tog fram en köttbit ur frysen.....visst var det kött, men det var rimmad fläsklägg......hade inga glasögon på och ont hade jag! Får väl bli rimmat o potmos idag då!


Kommentarer
Postat av: Mia

Men kära hjärtanes! Ryggont också, som om det inte vore illa nog med alla annat...skit! Ta det lugnt du nu, och försök bli bättre, krya på dig, vännen!

2008-04-13 @ 09:13:43
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0