Nallebudet!

Uppdatering!
Nu kan man ju undra varför det inte går att kommentera det här inlägget?!?!
Har via mejl kontaktat blogg.se...men dom sover väl än...alla är ju inte uppe med tuppen som jag!
Tänkte pröva det här; om jag går in till Nallen igen o lägger till lite kanske det funkar?
Självklart måste jag få till lite reklam också!

Men näpp! Funkar inte att få in en ny bild här!
Får väl göra ett nytt försök senare då....
Godmorgon förresten!

****************************************************

Goa kvällen på Er! Tack för alla kommentarer!
Förra fredagen fanns en tårta i min poståda.....idag en jättesöt skyddsnalle!

Den sötnosen ska få följa mig till sjukhuset på torsdag!
Det är vår goa, söta doktor på jobbet som skickat mig den!

Tack bästaste doktor!!







Dagen blev bättre idag än igår, hi, hi!

Och imorgon då.......





Lokalblaskan....
Kramen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0