Nu är det gjort...

Godmorgon på er! Ja, nu är det gjort! Alla bilderna finns i ett tungt album

image546

Tänker inte spara ihop trehundra bilder innan jag framkallar nästa gång!

image547

Blev uppe till 2-tiden inatt! Kors i taket!! Tog ju sin lilla tid det här......hade olika buntar spridda över hela TV-rummet! Vill ju gärna ha lite tidsordning på bilderna i albumet!
Faktiskt började jag bakifrån......måste vara sekreteraren hos mig som kom fram........mappsystem=nyaste först.

Antar också att den som vill kika i detta album hinner tröttna innan dom kommer längst bak i albumet annars!

Idag skiner faktiskt solen i lilla Trönö! Hoppas den fortsätter så!
Junior kom hem en sväng på eftermiddagen igår och hade problem med moppen
image548
Fråga mig inte om vad!
Men han blev inte långvarig utan sambon fick iträda rollen som taxi Mattsson igen
image549
Blir ju ofta så när man bor ute i terrängen!

Junior o kusinvitamin ville in till stan o bowla, men tyvärr, när dom kom dit var det stängt p.g.a. sjukdom!
Då rullade bilen till Sandarne, hem till kransarna som dom kallas, och sent igår kväll for taxin o hämtade hem junior igen. Alltså som vanligt innan han fyllde moppe....

Far o son kröp till kojs före mig igår! Har ingen aning om när det hände senast!
Min rygg känns lite bättre idag, peppar, peppar.....
å nu är det frukostdags!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Vad du har varit duktig!
Här är det kanonväder så jag har suttit ute en stund och solat.
Efter all städning såklart.
Undrar bara om jag ska njuta av ensamheten eller vara duktigare.
Kram

2008-05-03 @ 09:44:38
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: carina

Vilket jobb du gjort i natt :)
Håller med om att man vill ha det i tidsordning.
Kranzarna ja....där har man haft ett finger med i spelet ;)
Det var jag som parade ihop Herr och Fru Kranz en gång i tiden :)

2008-05-03 @ 10:35:14
URL: http://godiesmatte.blog.se
Postat av: vicke

Då har du vart duktig, själv har jag mina bilder på cd nu för tiden
Vicke

Postat av: vicke

Glömde säga att det är bra att ryggen känns bättre för dig
Vicke

Postat av: Margaretha

Oj då här var det ordning och reda....in med bilderna i album genast...
Tänk om jag var hälften så ordningsam.Skönt när det är gjort i alla fall. :D
Kram
Margaretha

2008-05-03 @ 14:31:38
Postat av: Matmia

Vilket jobb!!! Du är inte dålig, du...men det är väl ganska skönt att ha det gjort och jag förstår att du inte tänker vänta så länge innan nästa gång... ;-)

2008-05-03 @ 16:10:15
Postat av: eva sturesson

Du är då duktig jag har en hel säck med kort sen många år tillbaka. Ja Kaisa har feber idag vet inte vad det är. Och du jag glömde åldern tror det är 31 eller är det 32 tro haha. Hoppas du blir bättre i ryggen jobbigt att ha värk så där kram Eva

2008-05-03 @ 20:53:43
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Annica

Godmorgon!
Vilket jobb!!!!
Kikar bara in lite snabbt innan jag sätter tänderna i nästa kalas igen.
Ha en bra dag!

2008-05-04 @ 07:59:33
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Jag har visst lite problem med min dator.
Jag fick meddelande om att jag skulle flytta.
Ibland kommer inte den ihåg att spara adressen och då glömmer man själv att kolla att den är inskriven.
Ska försöka få rätsida på detta slrälle.
Kram

2008-05-04 @ 08:03:38
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Mia

Den där "Kom-ihåg-mig"-knappen verkar ha ett eget liv, ibland funkar det...å ibland inte.
Godmorron på dig förresten, gissar att solen skiner i Trönö idag från en strålande blå himmel, vad skönt! *L*

2008-05-04 @ 08:04:46
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0