50-års presenter!

På tal om presenter igår så kan jag väl visa lite av vad jag fick
image66Igår fick jag ett presenkort av dotten på Bokia, så roligt det ska bli att gå o leta nån härlig bok!

 Stor ljuslykta att hänga på väggen av vänner i Bollnäs. Inköpt på Gärdets Blomsterhandel i Bollnäs och ingen annanstans som jag trodde!

 Små ljuslyktor av svärföräldrar och ett par högre av andra goda vänner i Bollnäs.
Sen skymtar även tingesten längst fram....Den fick jag av sambon syskon o föräldrar.

 Och den satte huvudbry på många..........

Sen fick jag blommor i mängder, pengar med mera av släkt, goda vänner och arbetskamrater. Och det fast jag inte ville bli uppvaktad......


Kommentarer
Postat av: Carina

Mycket som händer hos dig de här dagarna ser jag.
Får ta och grattulera i efterskott :)
Lilla taxen Ditte alltid med också...som det ska vara ;)

2008-03-07 @ 23:21:03
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Mia

Den där tingeSTEN gör mig fortfarande nyfiken! *L*

2008-03-08 @ 08:27:12
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Rankan

Matmia ler hon, ttsssssss!

Ragnvi

2008-03-08 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0