Pruppskrubben

Helt plötsligt är dom tre......pruppungar. Har trängt in sig i pruppskrubben uppe, tre stora tonåringar och hunden!

image291

Krister i mitten, är omgiven av kusiner, en från pappas familj och en från mammas!

image292

Pruppskrubben är inte större än att det går in två sängar på längden, blir en liten gång i mitten...

Men finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller hur?!

Har nyss utfodrat dom o sambon (o hunden) med ett lass stuvade makaroner o ett berg med stekt lunchkorv, mycket mat blir det.

Krister och storebror Tomas och grabben till vänster på bild, Martin hade vi med till Öland i somras, fick låna en takbox till all packning! Ingen av grabbarna är liten till växten heller så gissa om det var trångt i baksätet!

Snacka om att matkontot skenade den veckan..........Tur vi bodde billigt, 4 rum o kök, 110 cm2, 2000 kr/vecka.
Och vädret? Toppen hela veckan!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej!
Ja, jag pysslar med smycken.
Just nu är alla smycken på annan ort så jag har inte så mycket att visa. Men så fort de kommer hem så lägger jag upp dem på bloggen.
Ha det gott!
K

2008-03-26 @ 15:17:46
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara kika in och säga att det är kul att du hittat till min blogg! Alltid roligt med kommentarer så man vet att någon läser :-) Och nu har ju jag hittat din också så jag har fått mer att läsa. Trevligt trevligt! Ha det bra i Trönöskogarna!

2008-03-26 @ 21:13:53
Postat av: Carina

Måste få fråga om det är Elisabets kille som sitter till vänster ?
Har ingen pejl på hur mågna barn hon har....men han är ju så likt henne.

2008-03-27 @ 21:04:26
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0