Midsommar -08

Lägger in lite bilder från helgen som gick.....men först av allt kattan!




Nu hoppas jag att småfåglarna ska vika undan för den här fulingen!!



Midsommarafton tillbringades hos svärmor på kvällen, vi grillade och försökte roa barnen/ungdomarna, hela 2 st i år!!
  

Alltså, nu har jag upprepade gånger försökt att lägga in en bild på Krille o svärmor, men icke!?!?

Efter maten så blev det lite kubbspel för vissa
 sen blev det Retro
och där gick diskussionerna högt kan jag lova! Men kul var det! Tyckte jag i allafall...


Kvällen avslutades med lite minigolf
 
Suddiga bilder men inte kamerans fel (den gamla!) Motiven stod inte stilla!
Krille o jag kom på delad andra plats! Vem som vann är ointressant!!


Sen blev det sängen.......


Midsommardagen tillbringades i lilla huset i Trönö

Då var vi många runt matbordet


Charmtrollet Lukas kom på besök tillsammans med mormor o morfar o moster!
Go´ungen!


Mindre go´var sambon mot sonen!

Vi åt o fikade mest hela dagen kändes det som!

I slutet av dagen tog vi en biltur genom byn och jag hade nya kameran med
  

Undrar vad den lilla söta blomman heter?

Sen var Krille så trött så han somnade i bilen!


Och nu är bloggen också trött så jag avslutar nu....
för den här gången!


Kommentarer
Postat av: Heson

Låter och ser ut som om ni hade en trevlig midsommarhelg. Tror förresten att jag känner charmtrollet Lukas mamma...!

Hoppas att katten funkar.

Ha det gott!

2008-06-23 @ 23:03:23
URL: http://hesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0