Kliar...

Nu har jag varit iväg o fått håret tuktat...inte lätt det inte för frissan!

Har men hår som växer hejvilt och är självlockigt så blir det lätt problem......Inte får hon göra som hon vill heller!
Försökte, men nix, hon ville inte vara med på bild!
image395

Fick nöja mig med att fota lilla salongen i Norrala......michelingumman till höger är jag!

Stannade vid vägkanten o försökte på långt avstånd att fota två förvirrade tranor

image396

Långt därborta är dom, stackarna!

Nu ska jag göra nåt med strömming? Sen väntar duschen, avskyr alla småhår som plågar mig nu!

Kommentarer
Postat av: Carina

Två nyfrissade bloggisar då ;)
Stackrarna blir lurad upp till oss i det otäckavädret, inte lättför flyttfåglarna nu :/

2008-04-10 @ 07:30:56
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0