Årsdagen...

En stilla stund med Ditte...
Ett år av sorg o saknad...
 
Kattan Fia är fortfarande hos oss....och hon har lärt sig att ta mer o mer plats, ofta är hon min följeslagare på promenaden....vilket gör att jag inte kan gå vart jag vill utan att stänga in henne...fniss!
Det tog nån månad för henne att inse att hon är ensam med oss nu...
 
Idag är det fredag....äntligen!
Det har varit full fart på jobbet....och jag har ränt lite väl mycket under veckan så i helgen tänker jag göra ingenting! 
Kramen o tack för alla rara ord hos mig!
 
Källparken i Söderhamn...otroligt vackert med alla vårblommor!
 

Kommentarer
Postat av: Trolda

Hej raraste Ragnvi! =D Så längesen sist!!! Tack för dina fina rader hos mig! =D Och TÄNK att det är ett år sedan fina Ditte gick bort...verkligen en underbar liten "busa"! Förstår om saknaden är stor! Ja, Lilleman är ju "stora killen" nu... ;-) Och det är väl ditt barnbrn också!?! Kramr till er alla! =D

Trolda - God morgon! =D

2015-05-22 @ 07:45:46
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Andreas Lundqvist

Jag tänker på er! Många varma kramar till er allihop <3

2015-05-22 @ 16:42:25
Postat av: "LillaSyster"

Ja änglar finns!

Vilka fina tulpaner, bra att det var gott om bänkar så att man kunde sitta ner och njuta länge.
Visst är det härligt med katter som följer med - inte alltid så praktiskt men ett otroligt sällskap.
Önskar dig en fin Pingstafton. Varma kramar

2015-05-23 @ 18:34:01
URL: http://mittskogsliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0