Rödögd...

Morning!
Antar att jag har kaninögon idag...rödögd...


Jag o Kattan har tillbringat natten i bäddsoffan....
Hon är jäkligt händig på att bädda upp den även när den inte används också, grrr! Eller fniss...


Blir lite röda bilder idag...matchar kaninögonen!

Lite sömnbrist har jag nog idag...men överlever nån natt i bäddsoffan
Dotter med pojkvän kom på en bit mat igår...dottern blev kvar för pojkvännen ska jobba natt/nätter.
Samtidigt kom makens Junior...så det blev trångt i huset!


Dotter o Kräkhink fick bo i Juniors rum...gästrummet
Kräkhink...vi har bara en toa....och hon har ju sitt illamående...fortfarande!
Må det gå över snart!!


Junior...han fick flytta in till maken i dubbelsängen...tillsammans med hunden...hon jäser nu när både dotter o Junior är här!


Om jag vore rik skulle jag bygga om Kuvösen till gästrum...basta!


Kannan o koppen här nedan fick flytta hem till mig i höstas...dom bodde tidigare hos dotterns farmor, som har flyttat till mycket mindre boende....
Dottern o jag har inte samma/lika smak...fniss!

Men vinteroverallen gillade både hon o pojkvännen....lättnadens suck!

Kramen!


Fortfarande blommar sötnosarna i Trönö!

 


Kommentarer
Postat av: Gitsie

Oj det var fullt hus hos er.

Snäll och hjälpsam katt har ni i alla fall, det är väl inte fel. ;)

Kram kram

2010-10-09 @ 07:42:25
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Ninni

Duktig kisse= Ja det är min/vår son som kommer på besök.

Har även en bonusson och bonusdotter.



Ha en gooo dag och va skönt att overallen dög..jag tycker den är jättefin.



Kramen

2010-10-09 @ 08:40:19
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: kats

Oj fullt hus med andra ord :D härligt och röda ögon står en MOR ut med så klart fniss :D

Härliga bilder.



Svar: 1,5 år sedan jag hade en "vän" ( ej bodde ihop). Men tyvärr samma typ av "vänner" som jag i hela mitt liv råkat på. Men denna "vän" ger mig frihet att göra det jag vill och tycker det är bra att jag har intressen. För första ggn i mitt liv är det en "vän" som vill kliva upp och äta frukost tillsammans med mig... mm Jag har aldrig upplevt det :D bara som ett exempel. Lyckan är stor :D

Kram till dig !

2010-10-09 @ 09:09:01
Postat av: eva

Ganska likt vårt boende i några dagar ser jag men nu är här nästan ödsligt i jämförelse sen dom åkt hem. Vad roligt med knytet i magen verkligen! :)

Kram!

2010-10-09 @ 09:17:39
URL: http://evastantvarning.blogspot.com/
Postat av: Anna tassar in

Men då...så pass rödögd alltså...det är lite mer än kämpigt att heta Rankan..du har min medkänsla..fast det hjälper ju föga..men men ..en varm kram får du..kraaaaaam från Anna



2010-10-09 @ 10:14:53
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Attans sicken smart kisse!

(och frågan är om inte hunden är riktigt smart också, få trona i dubbelsängen så där, medan matte förpassas till bäddsoffan.. De kanske samarbetar, djuren? En bäddar ut bäddsoffan,den andre ser till att få dit dig...)

Otroligt söt kaffeservis! Den får du bjuda kaffe inär jag kommer på besök!

Eller vid närmare eftertanke, - inte!

Jag är ju lite klumpig, så mugg blir nog bra!



Trist dotra mår så illa, hoppas det ger sig SNART!

Självklart gillade de overallen!

Den är ju jättefin!



Idag ska jag åka och titta på min 5-åriga dotterdotter när hon kör sin nya 4-hjuling..

Det ska börjas i tid, - tydligen ;-)



Ha den allra bästa lördagen, njut av besöken..



Kram

2010-10-09 @ 11:00:35
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Mia

Finns det hjärterum, så finns det stjärterum också...sant dä'.... L

Nu väntar jag på bebisbilder också, men jag får tåla mig ett tag till, eller hur??? :-))

2010-10-09 @ 13:01:44
URL: http://www.matmia.blogg.se.se
Postat av: soffie

hihi va busig katten är och smart.

Va fina bilder ,

Usch va jobbigt för dottern ,vilken månad är hon i nu?

ha en toppen lördag

2010-10-09 @ 16:52:43
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

hihi va busig katten är och smart.

Va fina bilder ,

Usch va jobbigt för dottern ,vilken månad är hon i nu?

ha en toppen lördag

2010-10-09 @ 16:53:20
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Angelica ♥ fotoblogg

fin blogg :)



sugen på en ny design(gratis)?

kolla in min blogg eller mejl mig!

KRAMAR

2010-10-09 @ 18:06:00
URL: http://systemkameran.blogg.se/
Postat av: annette

Nu är det ordning på bilderna igen, verkar vara en del strul med många bloggar nu sedan en tid tillbaks, snart får vi kanske betala för att det skall fungera;)

Stackars dottern som fortfarande är i "kräktiden", tar ju krafter från henne.

Händig katt Ni har, inte alla som kan bädda en soffa!!

Förstår att Ditte njuter när huset är fullt av personer som hon gillar, då springer hon väl omkring och pussar alla stup i kvarten sötnosen!

Tur Ni inte ha samma smak;)



Ha nu en skön kväll och hoppas Du får sova i Din säng!



Kramar!



annette

2010-10-09 @ 18:50:56
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Barnens Hjältar

Usch mår hon fortfarande illa? Det kanske är två?

Hoppas det är bättre med dina ögon nu!

2010-10-09 @ 20:28:06
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Britt Inger

hej å hå..... Nu har jag försökt läsa i kapp....

Har varit lite frånvarande ett tag, ska bli ändring på det är det tänkt !!

Så söt overall du hittat. Usch va dyrt det är med barnkläder hörru. Med tanke på hur länge de kan använda dom....

Men det måste vara jätteroligt att få gå där o känna o klämma på småkläder, plus att köpa något ibland :)

Kramizar från Glösbo :)

2010-10-09 @ 21:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0