Tidigt igen...

Morning! Måste försöka göra ett tidigt inlägg igen....igår funkade det ju inte särskilt bra!
Inte för att hjärnkontoret är på topp precis denna tidiga timme men....är det väl sällan förresten!

Men äntligen fredag!
Fniss....redan igår skrev jag ju fredagskramen till alla! Märkte ni det?
Jag var in o rättade till det sen.....
Var nog lite yrslig igår....

Men vad i hela friden....inte heller nu går det att ladda in en bild!
Chansade o döpte om den men hjälper inte!

Nu har jag mejlat dom igen....var ju ungefär vid samma tidpunkt igår morse det strulade!?
Ska man inte blogga vid den här tiden på dygnet kanske?!
Tänker inte försöka mer....

Kramen!

Arkivbild....

 Precis som igår så funkar det heller inte att kommentera mitt inlägg just nu..morr o grr!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0