Nu jäklars är det krig!

Världskrig, minst!! .........I magen.
image648
Hittade några gamla samarinpåsar, drack en också, kan banne mig inte bli värre än vad det är nu i allafall!

Nej, jag har inte magsjuka - på tok för lite sömn, fet mat, godis och en massa kaffebröd idag! Får skylla mig själv!

Började dagen med en smarrig räkmacka, var in på kondis o köpte den, fast jag hade sagt att jag ingen skulle ha! Köpte också med mig till arbetskamraterna stora härliga biskvier, (fast mina hemmagjorda är godare!), var det enda som fanns som var glutenfritt; en av strålarna tål inte gluten. Måste ju låta dom vara med o fira vinsten häromdagen!
En annan stråle hade också köpt fikabröd, härligt krämig kladdkaka....Attans vad vi fikade idag!

Fortsatte att smälla i mig hemma på eftermidda´n, tokgott mört kött, fet pommesfrites o gulsås....
Avslutade med en till biskvi....Blev för mycket åt "lilla" magen.....

När man tittar ut genom mitt köksfönster så kan man tro att det är krig i lilla Trönö
image650
Eller kanske en ovanligt stoor kattsandslåda?!
image651
Avloppsbytet.....

Trevlig fredagkväll på Er!!

Kommentarer
Postat av: carina

eller... här är ju ett inlägg.
Orolig mage, känner igen symtomen...ta en tsk. bikarbonat med ett stort glas vatten.
Brukar leda till en stor rap och bättre känsla sedan.

2008-05-23 @ 23:33:10
Postat av: Jessic

Hej hej!
Jag klarar mig nog, får försöka göra det iallafall. Tack ändå! Hoppas magen mår bättre!

2008-05-24 @ 06:23:57
URL: http://sandert.blogg.se
Postat av: Mia

Näää, stackars dig! När magen är i olag så funkar inte nåt i kroppen, men jag hoppas det är bättre???
Vad skönt det ska bli när det där skitgörat är klart, det är jobbigt medan det håller på, men blir nog bra sen.
Kram till dig!

2008-05-24 @ 06:58:38
Postat av: Mia

Nu är det bestämt, på måndag kommer bilen men det blir inte förrän på eftermiddagen, så det blir en sen kväll :/
Syster yster har inte ens dator, och inte lär hon skaffa nån heller, kaan jag inte tänka mig! :-)

2008-05-24 @ 09:20:44
Postat av: Carina

Usch min mage sparkar bakut när jag slarvar
till det med skräpmat som jag ju bara älskar!
Ju sötare ju godare är min melodi men
tyvärr inte magens :-)
Trönö, Monica Törnells hemby :-)

2008-05-24 @ 10:08:15
URL: http://skalet2001.blogg.se
Postat av: Paula

Hej! O grattis till vinsten! Klart man måste fira, vi vann också en tusenlapp för ett tag sedan! Jag tycker Samarin hjälper lika bra som tabletter när man får sur mage..
Jo, jag ska flytta om några veckor, bara tvåhundra meter...men likväl ska allt packas ner, transporteras, kånkas upp och packas upp!
Vi får ett rum till (trea) då vi dels behöver ett gästrum och ett kontor till gubben som startat eget. Som bonus får vi egen bastu i lägenheten som är övervåningen på en villa...
Ha en fin helg, det blir väl att rösta nordiskt ikväll!

2008-05-24 @ 11:20:16
URL: http://paulaz.se
Postat av: vicke

Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig sommar.
Vicke

2008-05-24 @ 16:08:39
URL: http://www.vicke.be
Postat av: Kattis

Hejsan!
Är hemma igen. Mycket bilåkande, 180 mil på knappt två dygn. Det känns i kroppen.
Ha en trevlig söndag!

2008-05-24 @ 22:34:23
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Kattis

Hihi, för att se oss in action. JA, där låg vi i lä mot alla andra som bara rusade omkring. Vi såg väl mest ut som kusinerna från landet, helt vilsna.
Må gott!

2008-05-25 @ 14:33:04
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0