Möten....

Blev ett litet hundmöte igår kväll mellan våran Ditte och en pojkhund, Milou - en ulltuss!
image672
Söt va?!
Namnet Milou är tydligen poppis på Bichon Frisé - tredje hunden jag vet som har just det namnet!
Två av hundarna har min moster haft! Båda fick namnet Milou......?

Ditte blev attans så pigg av mötet - hon löper ju!
image673
Hon vek så inbjudande svansen åt sidan för honom! Det gällde att passa på dom, för några valpar vill vi inte ha!
Hoppas vi kan träffa pojkhunden fler gånger.....när det är riskfritt!

Mindre trevligt möte fick jag i morse
image674
Undrar hur många såna här katten Fia har släpat hem denna våren?!?! Hon äter många också......blä!

Trevlig Kväll på Er! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅå gu vilken ullboll men råttan va inge fin tycker jag!
*fniss*
undrar om valparna skulle blivit fina om din Ditte fått till det!
Kan ju iof ej vara bra att ändra på raser så där;O)
må väl!

2008-05-26 @ 19:52:52
Postat av: soffie

Det va mitt inlägg ovan som ej namnet kom med:O)
SOFFIE

2008-05-26 @ 19:53:39
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja, det är väl bäst att passa noga på en tik som löper, annars finns det väl risk att det blir valpar kan jag tänka....speciellt med en hane som har ungefär samma mankhöjd..(det underlättar väl i alla fall).
Katten, hon vill väl visa matte vad duktig hon är, att du tycker att det är läskigt, det kan nog inte hon förstå, som anser att det är en läckerhet..
Jag tycker också att det är liiiite...
Ha dé!

2008-05-26 @ 19:54:13
URL: http://tantraffas.blogg.se
Postat av: Mia

Morning Ragnvi!
Första natten passerad...och jag lovar, jag somnade ovaggad inatt! *L*
Men allt har gått jättebra!

2008-05-27 @ 07:29:20
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: eva sturesson

mysig hund lurvtussen. Du ska ju beröma katten när den kommer men bytet du får låssas att du tycker det är bra hihi

2008-05-27 @ 10:17:39
URL: http://evasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0