Dagen efter....

Godmorgon på er! Ja, idag är det dagen efter....nej, jag intog inte starka drycker igår....men dagen efter att jag var lite ilsk!
Hann bara publicera förra inlägget igår så ringde telefonen....fnurra på tråden i Gävle...lämnade återbud.
Jaha, vad förvånad jag blir....inte ska man lägga sig i heller! Undrar om man ska våga ringa lite senare idag o höra sig för lite......?!

Nu missade dom all den goda maten igår, vi fick desto mer! Men, förhoppningsvis så reder det upp sig igen, hoppas kan man ju, och kanske dom styr bilen till Trönö en annan gång!!

Sicket skitväder det var igår - ingen ville gå ut frivilligt! 
Katten tvärnitade i dörröppningen flera gånger o vände tillbaka in på toa, av alla ställen!
                                                     
Dom här bilderna visade jag nog igår också kom jag precis ihåg....

Hunden är ju tvingad att gå ut, men hon tycker nog att vi ska fixa en hundtoalett inne!
Gjorde ifrån sig med rekordfart igår! Sen in igen o lade sig i värmen från kaminen!

Maten blev så god, så god, konstigt ändå, var ju inte precis på bästa humöret...rabarberpajen försvann med rekordfart, ännu mer konstigt för bl.a. Junior gillar INTE rabarber....Han åt mest....
Svärmor fick matlåda med sig hem så slipper hon hålla på med matlagning en dag åtminstone...genomförkyld är hon liksom han jag delar tidningen med! Svärmor har jag haft på mat lite nu o då den sista tiden, skönt att man kan göra nåt för att hjälpa till, nu när det är som det är....

Hade ju haft mina förhoppningar om att kunna inviga det nya spelet igår (om Gävlefolket kommit)
                                                                                                                           
men även det får göras en annan gång......sambon o svärmor är lite för krassliga också nu.

Fick några söta bilder på HUNDEN igår
                 

Detta var lite i ord o bild från gårdagen........blev väl ganska bra ändå igår!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Vad roligt att du tittade in där med. Svaret ligger ju kvar i den bloggen. Det kommer aldrig tillbaka vad jag förstår. Så mitt svar, när det kommer, ser du på den bloggsidan.
Ha en bra dag. Ser mysigt ut det där.

2008-05-18 @ 10:13:49
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Margaretha

Det är konstigt (och tur) att ilskan rinner av så fort.....I dag skall jag köpa rabarber för jag har blivit så nedrans sugen på paj....mums..
Ha det gott
Margaretha

2008-05-18 @ 10:22:55
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: eva sturesson

så synd att dom inte kom. Men ni fick ju go mat. Det gick dom miste om.Men vilken tur din svärmor har att du finns som hjälp. kram

2008-05-18 @ 10:31:01
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Annica

Hej!
Vilka fina bilder!
Ja vädret skulle jag gärna vilja ändra lite på. Har inte beställt detta! Kallt och jäkligt!
Hoppas det blir lite bättre idag.
Ha en bra dag!
KRAM!

2008-05-18 @ 10:54:08
URL: http://anja72.blogg.se
Postat av: carina

HUNDEN är söt på bilderna och han du delar tidningen med ser ut att mysa han med, två stycken som trycker sig mot honom och som förstår att mys i soffan det är livet det ;)
Du är omtänksam om svärmora du, sånt är mycket värt när tillvaron gungar för en.
Ha det gott

2008-05-18 @ 10:57:22
URL: http://goldiesmatte.blogg
Postat av: eva sturesson

Ragnvi fornnordiskt namn men möjlig betydelse helgad åt gudamakterna fick jag fram på google och sökte på namn

2008-05-18 @ 11:00:50
URL: http://evasturesson.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag sa väl ändå aldrig att du inte fick fråga vad det handlade om. Jag sa att jag helt inte ville prata om det och anledningen var att jag hade suttit och gråtit hela natten hemma hos Sanna och Christian och ville inte prata mer om det för jag orkade inte börja gråta igen.

2008-05-18 @ 11:34:36
URL: http://sandert.blogg.se
Postat av: Mia

Tack, tack, snälla du för hjälpen idag! Det var guld värt!

2008-05-18 @ 15:22:22
Postat av: Rut

Det vattnas i munnen när jag läser om dina kulinariska rätter och därtill ser bilder på dem.
De räcker ju också lite längre när ni blev ensamma om dem fast det var synd, det är trevligt i vänners lag.
Fy bubblan så kallt det är, vilken skillnad bara på en vecka, blåser gör det också så lilla jag fick kämpa för att hålla mig på fötter idag.
Låt hoppas att det går över..
Kram!

2008-05-18 @ 16:52:59
URL: http://www.rut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0