Snålblåst!

Fy, vad jag avskyr snålblåst!! Efter jobbet tog jag taxametern ut på promenad en timme, men tror nu att det jag har innanför pannbenet frös till is! Väljer ju så klart att promenera där det viner som mest också......

image4

Mitt ute på en åker, där blåsten verkligen tar tag i en! Men vad gör man inte för taxen...
Bilden föreställer kodynga om ni undrar, och jag kan tala om att idag fanns där två stora högar som inte fanns igår!Till saken hör också att taxen är så otroligt rädd för allt, så hon reagerade direkt...två stora hotfulla högar! Men kan ju också nämna att rädslan gick snabbt över när hon kände stanken!
Så himla snabb hon var att rulla sig i dyngan! Gissa hur hon stinker nu?!

Taxen kom till oss första gången förra våren, blev mer o mer att hon kom o sov över, så till hösten ändrade hon adress

                                                                                 image5
Namnet är Ditte Go´hjärta!

Fick så lov att ta emot bästa kompisen också
                                                                                 image6
Huskatten Fia, spatthönan!

Ja, nu ska vi se om jag lyckas
                                                                      
                                                                    

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker du har lyckats bra här! Både med text och bilder.. *L*

2008-03-03 @ 17:22:18
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0