Såå tidigt!

image307Usch, sån natt jag haft!
Känner mig lite glosögd.......gav upp vid 4-tiden så idag blir det en lååång dag....

Ibland är det som förgjort alltså! Segade hela kvällen igår, gjorde allt för att hålla mig vaken, men min hjärna säger kl 9: gå o lägg dig! Men jag vägrar!

Kämpade på hela kvällen, stoppade nåt i mun mest hela tiden! Men jag kan ju tugga o halvsova samtidigt!
Lyckades se slutet på Let´s dance i alla fall, yes, MatTina vann! Fast det hade inte gjort nåt om Tony vunnit heller....

Morden i Midsomer - som vanligt har jag ingen aning om vem som var mördaren! Gav upp 20 minuter innan det var slut.................Får väl kolla upp det där..

Drömt konstigt, minns inte vad, men vaknade o var rädd med hjärtklappning o som ett läskpapper i munnen, kan väl inte tro att jag snarkar inte.......Vet att jag vrålade INGEMAR! och höll väl på att skrämma slag på honom o hunden!

Halvtre vaknade jag av att något kittlades, öppnade ögonen och stirrade rakt in i något gult o självlysande!  Katten.....

Upp, stel som attan överallt, krånglade mig ner för trappen, fara utfärdat, på toa o upp igen.......lyckades somna om och vaknar en stund senare att det ÅSKAR! Lät så i allafall i sambons mage..........Lite risig där igår kväll.....

Alltså, klockan 4 gav jag som sagt upp........Nu har jag bloggat, eldat, kokat kaffe, släppt ut katten o in igen.......

Nu är jag hungrig och har glömt att köpa fil...........men kom på att jag köpte ett ostbröd igår, en sort som jag inte smakat tidigare, och så sugen jag blev nu då

image308

Doftar underbart gör det.........

Ska nog hämta lite styrka från dom nu, sen ska påsken väck! Hörs sen...

image309

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon från en annan morgontidig.
Riktigt så illa har inte min natt varit, men ibland ser dom ut så.
Men varför jag är uppe tidigt är väl för man somnar lite för tidigt på kvällen. :-)
Må gott!

2008-03-29 @ 06:53:47
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Anna

Inget vidare att sova så dåligt. Men vad kan man göra...man prövar allt och inget hjälper. Det blir nog bättre till natten ska du se. Kram på dig.

2008-03-29 @ 06:59:39
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Mia

Godmorron! Fast det är väl snart em för dig?? Usch och fy för att inte kunna sova... :-(
Här har vi sovit ovaggade inatt, trooooor jag.. ;-)
Ska försöka pigga på mig, jag!
Syster hälsar tillbaka *L*

2008-03-29 @ 07:52:05
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0