Nyanser....

Som vädertjejen på TV sa imorse: olika nyanser av grått......

   
   

Tycker att det är jämngrått jag! Vårfloden har också börjat nu, lite pirrigt, hur högt blir det i år?
Nu är också första spången utlagd i lervällingen....

Såå skönt att vara ledig, har bara varit ute med hunden en sväng, håller mig gärna inomhus idag!
Tände i kamin (som vanligt) och tände också lykta o ljus här inne
   

Använder den här för att sprida värmen
 Mycket effektivt!  
Nedre raden stämmer men den övre har fått spatt! Så här ska det vara
 
Djuren sover mest idag   
Gjorde kanske av med mycket energi i går när dom hjälpte mig att städa?!

Men oredan är kvar ändå där jag sitter vid datorn, sambon får tid på sig till helgen sen SKA det bort!
 

Har väl ändå gjort lite nytta idag, tvättat lite och se, vad låg där längst ner i tvättkorgen då? Jo...
   
Vårjackan! Som jag letade den i helgen då?! Nu är den i varje fall tvättad  o klar för våren!

Har också gjort i ordning lunchen till oss
  
Kommer att smaka bra det här lite senare!

Och klockan blev  

Nu har jag resten av dagen på mig att göra andra roliga saker!
Som t.ex. blogga mera och åka till Borg o dra en spader!

Har ju ett annat bloggliv också - skriver o berättar lite mer på den bloggen, kika in om ni har lust!
boren50 på bollnasbloggen image159

Nu ska jag kolla om Matmia har kryat på sig! Hoppas det!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nyvaken...det blir små sömnperioder på soffan mellan varven, men visst går det åt rätt håll *L*
Tack gulliga du för att du bryr dig @-->-->-

2008-03-12 @ 13:37:49
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: eva sturesson

herre gud vilken fart det är på dig då.du hinner en massa innan jag ens kliver upp

2008-03-12 @ 22:56:39
URL: http://evasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0