Lite vårsol!

image77Äntligen!!!!!!                                                                              

Var ute på promenix med taxen,               image86          många nix blev det från henne.....Rädd liten hund tyvärr.

Men blev ändå ute nästan två timmar i ett underbart väder!

Promenadbilder visar jag senare..........

Men vi avslutade med att göra ett besök nästgårds
 Gammal vacker dörr tycker jag hon har på sommarhuset

 Ser lite vingligt ut det där boendet, men sött ändå

Gissa vad jag mer hittade?

 Jo, titta noga så ser ni kanske?! Ska bli en sån här  Och som man längtar...

När jag ändå var ute så fotade jag av mina mindre fina, men ack så braiga för mig, ljuslyktor ute, dom där som hänger o slänger och har överlevt stormarna i Trönö!

     Dessa båda lyktor har jag "tjatat" till mig att få köpa, när jag varit på vintermarknader lite varstans! Har en liten förkärlek för gammalt o konstiga saker!

Nu ska jag göra så här en stund
image84Friidrott på TV:n!

                                                             Ha en bra lördagkväll ni där ute i bloggvärlden!

                                                                                        image85

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi åt pizza på vägen hem från mötet och shit, vad mätt jag är! Men du har varit på en riktigt härlig promenad, ser jag! :-)

2008-03-08 @ 18:26:33
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: kats

Tack för trevlig underhållning av din blogg... kul läsning och fina bilder...

Ha en bra kväll

2008-03-08 @ 18:38:09
URL: http://kats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0