Jobbet....

Nätt liten beskrivning av jobbet...image11

Personalen består till stor del av
     
Högsta hönset Carina, vår hönsmamma

Utan rangordning
Syster Epp, som strax gör så här  går i pension alltså!

Sen har vi
Syster Inger, hon är ofta nödig hon! Kan det vara av stress?!

Nästa syster
Sötsyrran Anna, kanske hon blir vår nästa ??

Två idogt arbetande uskor finns också
Arbetsmyran Inga-Lill, alltid lika glad o go´! Valt att vara kvar ett tag till hon!

Nästa uska
image27
Maggan, vår hustomta!! Diplomerad o allt!tillika Hur ska det gå när hon slutar!?

På kontoret finns
sekreterarna, flygfäna, arbetsmyror dom som all personal

Spindeln i nätet på kontoret är Kerstin, stor utövare av detta Flitig hon!

Ja, just nu då är väl jag   lustigkurren på avdelningen, annars hör jag till gruppen flygfän!

Inte att glömma, vi har ju doktorer också både hon o han ibland!

Liten rundtur på jobbet var det här! Undrar om jag ändå glömt nån?! Förlåt i så fall!!
Just nu känner jag mig lite så här, fast bara hemma Junior vill ha tillgång till datorn!!





Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka helsköna bilder du har hittat! Så himla passande! *S*

2008-03-04 @ 17:20:14
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0