Jaha.........

Nu är påskpyntet borta, får sova på vinden ett år igen....

                                    

Var ju fort gjort att packa ner sötnosarna.........

Mindre roligt är det att sambon kom nerstapplandes för trappen, blek o eländig

image313Magont........är säkert kebabmålet igår som spökar!

Nu pratar vi inte om lite magknip, här är det ordentligt ont! Men det vete gudarna varför?!

Har tidigare åkt in akut med honom, blev ju EKG osv. Tur var så var det OK! Kan ju vara lite lurigt för män också med diffusa magsmärtor!

Han har undersökt gallan men inga stenar eller annan patologi. Ops, där kom sekreteraren fram då! Allt var normalt med andra ord.
Men ontet då? Jag vet att gallgångarn kan krampa och jag tror att det onda handlar om det........Är väldigt smärsamt i allafall.
Ibland hjälper medicinen Papavarin och det är ju kramplösande, så nu har han stoppat i sig några sådana och nu är det bara att hoppas på det bästa! En alvedon slank också ned.......

Tycker synd om honom, för jag ser ju hur ont han har..............men ibland blir jag så frustrerad - vill åka till sjukan men inte han, finns ju sprutor att få!

Har själv opererat bort gallan, men kan ibland känna av gallgångarna jag också......

Jaha, då vet jag hur min dag kommer att se ut................sjuka karlar!

För övrigt kan jag nämna att Junior åkte hem igår, gör inte saken bättre för honom det heller.......

Kommentarer
Postat av: Kattis

Usch för sjuka karlar.
Vi är en "gall-familj". Alla har besvär.
Vå 16-åring har grus i gallan och som tur är så finns det i hennes journal.
Så? Är du förändringbenägen?
Ha det!

2008-03-29 @ 08:31:05
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Anna

Vad tråkigt...magont är så jobbigt. Påverkar hela kroppen. Hoppas han kryar på sig.

2008-03-29 @ 08:31:42
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: Mia

Ajdå! Gallont är inte att leka med, fy attan... :-(
Inte annan magont heller!

2008-03-29 @ 08:39:01
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0