Fredag

Och varför tog inte jag semester idag också! Känner mig inte helt piggelin i kroppen efter gårdagen....

Vi var till Valbo köpcentrum och gå där med sambo, junior och söta svärmor, det kan ta på krafterna! 

Lyckades tappa bort alla emellanåt, men ofta hittade jag svärmor vilandes nånstans i närheten, men de andra två var jag tvungen att ringa för att lokalisera! Hm......... 
Nej, det är lugnast när jag åker själv eller med nån väninna.......

Svärmor fick i allafall fatt i present till lille Lukas, barnbarnsbarnet......

Sen åkte vi till Andersberg i Gävle och firade försenad 25-årsdag hos dottern
   Var över en månad sedan hon fyllde men ibland så blir det så här, men bättre sent än aldrig!
Hon passade på att fira mig samtidigt, ännu mer försenat, men går så bra det också i efterhand!
Jag fick ett presenkort på bokhandeln, stor summa var det!, Tack dumsnut! Nu ska jag iväg o kika lite på olika fackböcker tänkte jag.
Vi hade ju också med paket till dottern  och passade också på att köpa blommor och en tulipanavas till henne  Var lite lyckat med den, för hon berättar då att just en sån hade hon kikat på några gånger, vill ha men ej köpt, men nu fick hon en!
Jag hade skickat peningar tidigare men är alltid rolligt att få paket också tänkte jag, så det fick bli lite smått o gott
 Vi fikade o pratade, sen kunde inte sambon o junior motstå längre
 Hon har införskaffat en stor plattbildsTV, vadå, TV som TV!? Men det var väl alla kanaler som drog antar jag! Här i Trönö är man glad om man har bild alltså!

Sista bilden jag fotade var inne på toa, där stod julgranen  I ett föregående liv tjänstgjorde det här som julgran, nu var det smyckeskrin! Bra grejer finns det!

Vi styrde kosan hemåt när det började skymma, åkte gamla E4:an upp till Axmartavlan, då kan man stanna o rasta hunden lite också i lilla Katrineholm....Tänkte fota lite där, men himlars vad det blåste ute igen då så det blev inget av med det!
Sen bjöd svärmor på pizza från Vågbro, very good! Vi åt den hemma hos dom men någe kortspel var det ingen som orkade igår!

Hunden DItte var ju också med till dottern, och det blev ett kärt återseende!
När vi kom hem till Trönö igen så bäddade hon ner sig   

Visst ser det mysigt ut!

Nu ska jag iväg o jobba men ha en bra Fredag!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, nog håller jag med dig om att du borde haft semester idag också!! ;-)

2008-03-07 @ 09:57:40
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Eva P

Jag tycker att du lyckats bra med bloggen, mycket bilder som gör läsarna nyfikna.

Ha det bra !

2008-03-07 @ 10:00:09
URL: http://evapetersson.blogg.se
Postat av: Linda

Kikade tillbaka lite och tackar för kommentaren :) Ser ju att din dotter är Jessica. Jag gick med henne i förskolan på pionen :D Så liten världen kan vara :) Hälsa henne så gott från mig :) Trevlig helg!

2008-03-08 @ 20:02:53
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se
Postat av: Linda

Nej nej, nu skrev jag fel förskola :D Violens förskola hette de ju! Tror jag iaf, hehe. Det var INTE Pionens förskola iaf.

2008-03-08 @ 20:05:49
URL: http://lindacharlottandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0