Blixtens vara eller icke.....

Var en sväng till Bollnäs idag. Höll på att blåsa bort där också.....

Tände ett ljus på min pappas grav, han skulle ha fyllt 84 idag.......Gick bort när han var 55........

Ja, ja..........åren går

Var in på nystajlade ICA, höll banne mig inte på att hitta ut igen! Så olikt sig där var sen jag var där senast!

Köpte lite till livets nödtorft och hittade två sötnosar

image297

Utan blixt och med blixt

image299

Det suddiga, det lyckades jag med själv..........

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska ner på stan idag, hoppas jag hittar nåt trevligt, helst i lökväg. Vi ska ju få torghandel varje torsdag är det bestämt, men igår var det då rakt inget att tala om men visst vore det mysigt med lite växter och annat ute på gågatan?

2008-03-28 @ 06:37:08
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0