Nya o gamla kameran


Godmorgon på er! Sicken midsommarhelg det varit! Mycket mat o mycket disk!!
Har inte hunnit så mycket mer.....
Nya kameran har jag knappt använt, måste lära mig hantera den allt eftersom tiden lider!
 
och den gamla
 
Viss skillnad på storlek....

Igår annandagmidsommar var jag o svärmor o väninnan Lisbeth till Järvsö marknad, hittade ett katthuvud där av smide med ögon av prismor; tänker hänga det i ett fönster o skrämma bort småfåglarna som har en tendens att flyga i fönstret!

Fotat med nya kameran...
och med gamla


Och nu följer fler bilder på kattan!
 
Nya o gamla..
o ett par till
 
Nya o gamla kameran,
nu får det räcka!


Gräslök med nya


Borstnejlika!


Och en lupin!


Dom här bilderna fick jag väl till tycker jag, men många blev inte bra!

Nu är det måndag o jobbet kallar, kollegan har gått på semester så nu har jag att göra...

Återkommer längre fram med bilder från dagarna tre!


Kommentarer
Postat av: Mia

Det där kommer du att lära dig snabbt! Det syns ju skillnad nu också...jag har inte på långa vägar lärt mig allt med kameran! Det får bli vartefter :-)

Ha en bra måndag, Ragnvi!

2008-06-23 @ 08:57:58
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0