Kvällsdopp!

Puh! Såå varmt det har varit idag!
Men nu verkar det vara över, i allafall här uppe i södra Norrland....

Efter jag hade varit iväg o handlat idag trodde jag att jag skulle få värmeslag! Ingen AC i bilen...
Fixade lite mat i all hast för Krille skulle iväg o bada med kusin Martin.
Martin har varit på scoutläger i två veckor nere i Holland och det hade varit lika varmt där....

Efter maten idag så knoppade jag in en liten stund, en kvart kanske.....var totalt förvirrad när jag kvicknade till igen!
Visste banne mig inte var jag var nånstans! Drog i tröjan o konstaterade att jag inte hade nattlinnet på...fattade inget! Tog en stund innan jag insåg att jag låg hemma på soffan i TV-rummet!
Efter en kanna kaffe så var jag mig själv igen...och svettades kopiöst!
Sambon skjutsade mig o hunden till en liten skogsjö här i närheten, gudars skymning vad skönt det var med ett kvällsdopp ikväll igen!

Bara jag o svalkande vatten! Underbart!

Hi, hi extra flythjälp köpte jag idag - foppatofflor - fast jag har ju inbyggda bilringar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Så ljuvligt det ser ut.

....visst är det bra med inbyggda bilringar att flyta runt på ;)

2008-07-31 @ 22:55:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Japp, strax ovanför Storsvedsbadet där jag vägrar ligga bland allt folk.

2008-07-31 @ 23:03:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mia

Det ser så skönt ut, så man nästan känner det svala vattnet! L

2008-07-31 @ 23:04:51
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0