Kommentera?!


Först av allt vill jag passa på att tacka för alla gulliga kommentarer hos mig! Att ni orkade.....
En ros till Er alla!
Natten inatt har varit mycket, mycket bättre! Med mina mått mätt....

Men nu har jag en fråga - är ju novis på en del områden, hur i hela friden lämnar man en kommentar hos någon som man måste ha ett google/?????-konto (fasen, nu kommer jag inte ihåg vad det står!!)???Många har bloggar på andra ställen än på blogg.se och hos en del kan man klicka i URL-adressen så löser det sig, men inte hos alla...Har velat lämna en kommentar men kan ju inte! Nån som vet?!
****************************************************************************************

Igår, onsdag så släpade jag mig ändå till jobbet, gör jag ju alltid tycker jag....
Hade köpt lite fika till strålarna som har kommit tillbaka efter sin semester och som nu ska hålla ställningarna när vi andra har ledigt! Lite smörgåstårta och en Almondy, glada blev dom!
Jag höll igång hela dagen, vågade inte känna efter hur trött jag egentligen var!
Sambon var hos svärmor o hjälpte henne med häckklippning på eftermiddagen så jag tog hunden med o åkte dit en sväng...hade givetvis kameran med mig!
Fotade några riktigt fula saker

Dom fulingarna äter sig mätta på svärmors liljor!
 
Vacker till färgen är dom, men riktiga otäckingar!
Dom har inte funnits i så himla många år här uppe, men nu har dom tydligen etablerat sig även här!
Enda sättet att få bukt med dom är att förinta dom....igen och igen och....

Var ju till sonen häromdagen, fotade en fuling där också, fast en snäll sådan, både när han levde och ännu mer nu när han inte längre finns kvar! Finns bara inom glas o ram nu

Sigge Varan!

Fotade en annan krabat också, levande, bor i ett glashus

Längst ner i bild krälar en röd sak....blä!
I ett annat glashus, i ett annat rum bor två st stora odjur! Hittade dom inte! Tydligen kryper dom in under belysningen uppe vid taket och gömmer sig....blev inte långvarig i det rummet! Dom skulle vara mätta sa sonen - men jag höll noga koll på hunden!
Sonen är allergisk mot vanliga husdjur.....
Han har ju fyllt 30 nyssens och blev uppvaktad av släkt o vänner - visar en lite kul grej han fick

Det här är dom små flaskorna han fick, undrar hur många stora han hade fått?!
*****************
Nu är det dags att göra sig iordning o åka till strålarna





Kommentarer
Postat av: Mia

Hur känns det idag??? Tänker på dig...

2008-07-17 @ 09:35:47
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas det går bra idag.

å va läskiga alla skadeinsekter är,man blir inte glad av dem.

Ha det så bra du kan idag,tänker på dej jag med!!

2008-07-17 @ 10:01:39
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: C.V

Svar du väljer rutan där det står namn/url när du ska skicka iväg din kommentar då skriver du bara ditt namn och adress till din sida inga problem

Postat av: Helen

Tjenixen o välkommen till semestrarnas skara :)

Hoppas du mår lite bättre nu.

Ang. att lämna kommentarer till google konton så skriv in din mailadress och ditt mail lösenord så ska det nog gå bra, så gör iaf jag.

Ha de gott.

2008-07-17 @ 14:49:38
URL: http://qristall.blogg.se/
Postat av: Andreas Lundqvist - Bollnäsbloggen

Hej Ragnvi!!!!

Du skriver på två ställen ser jag, både här och på Bollnäsbloggen, jättekul!!!! Förstår att det är jättekrångligt med bilder på Bollnäsbloggen, då är det ju jättebra att den här finns. Jag skall även besöka den här ibland och titta på dina fina bilder!!!! Tack för tipset!!!!!!!!



Sen kan jag svara på Google kontofrågan, då skaffar du dig enkelt ett Google konto på www.google.se, det är gratis. De bloggarna har då antagligen angett i sina inställningar att man måste vara inloggad för att kunna få lämna kommentarer till deras bloggar. Å det är väl bra, så då måste man skaffa konto på Google, men det är ju gratis, så det gör inte så mycket!!!!



Tack för alla dina fantastiska bloggar!!!! Jag kommer att kommentera dina Bollnäsbloggar ikväll när jag är hemma!!!!!



Andreas

2008-07-17 @ 14:54:05
Postat av: C.V

det är ju fina små djur

Postat av: kats

Men oj och usch vad du får utstå en massa smärta... hoppas du mår bättre idag...



2008-07-17 @ 20:01:21
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh Ragnvi, hur lyckades du få ett kort på mitt x!??

;P

2008-07-17 @ 23:54:16
URL: http://sara78.blogg.se/
Postat av: carina

Sover du än??

Du brukar ju vara uppe med tuppen här på bloggen.

Häftiga kusbilder du fått till..snart dyker du väl upp på naturrutan på TV ;)

2008-07-18 @ 07:15:45
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0