Tack Söta Ni!!

Jag har fått utmärkelser, två stycken! Blir nästan lite generad.....

En kom från Paula , en ny bekantskap jag gjort på bloggen!

Hos henne har jag börjat kika in mest varje dag!
Kika in ni också!!
Tack snälla Paula, så gulligt av Dig!!



Den andra utmärkelsen kom från Anna , hos henne har jag varit längre,
längre än hon anar!

Dit hastar jag ofta för att få vila ögon o själ....
Tack snälla rara Anna!!


Många kramar till Er båda!

Nu är det egentligen meningen att jag ska skicka dessa utmärkelser vidare...
men det kan jag inte!
Har gjort så en gång tidigare och mådde inte så bra av det....
Därför kära bloggvänner blir det "ingen nämnd, ingen glömd"!

Alla bloggvänner är värda utmärkelser! Många!!

Livet vore bra mycket torftigare utan Er!




Kommentarer
Postat av: kats

Håller med dig... jätte kul att få utmärkelse,... jag gjorde lika, skickade iväg men mådde också dåligt efteråt... bättre göra som du gjorde:-)



Så fina blommor.... så vackert... vilken ro man får när man tittar på dom.. glad och lugn...

2008-08-21 @ 22:58:00
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst är det kul med många bloggkompisar...men det är som du säger, det blir lite ole dole doff innan det är färdigt när man vill skicka sådana saker.

Men du är gladerligen värd det.

KRAM.

2008-08-21 @ 23:16:43
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

M mm det gör du då rätt i...det är svårt att välja ut...man vill ge alla..samtidigt vill man ibland skicka vidare för att den här grejen ska leva...för det värmer ju när man får en då o då...kram på dig du är värd all uppskattning..

2008-08-22 @ 05:48:55
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Ja du samma här jag har fått en del jag oxså..jag kan verkligen inte sortera och ta ut vissa bara.. men nu tycks de här finnas på de flesta bloggar så alla har fått sin del av kakan så att säja:-)

ha en trevlig helg kram*

2008-08-22 @ 11:26:45
URL: http://kafferasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0