Röda Huset

image358

Röda Huset vid Vägs Ände i Bollnäs är nu klart för inflyttning! Äntligen!!!!!!

Många månaders hårt slit har det varit för lilla familjen!
Arvegods har även dom fått, tiken Joline - leonberger

Där i vårsolen på brokvisten tillbringade jag dagen igår, så ljuvligt där var!

Måste ju fota lite inne också, hon är en pärla Marita, att få till det!
image359

Inte förstod jag att det kunde bli så snyggt med limefärgat............Synd att fotot inte blev bra!

image360

Som Marita sa: Jag har väl aldrig varit speciellt förtjust i grönt, förstår inte, men snyggt blir det!
Och jag håller med!

image361

Vackra rosor hade hon också!

Sen har ju hon nåt ute som jag är så avis på!

image362

Stoor sten! Gör sig väl inte så mycket på bild just nu, men sen! Blommor o belysning!

Ja, där tillbringade jag eftermiddagen igår och bättre kunde jag inte ha det!
Hon har ögat för det där lilla extra, väninnan, det har jag aldrig haft och kommer heller aldrig att få!

Lika spännande varje gång att kika in hos henne!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa, vissa har det i fingrarna, helt klart! Men snyggt var det. *L*
Konstigt att solen lyser idag, men den kanske hinner gå i moln innan jag vaknat till ordentligt ;-))
Nä, ska inte var pessimist nu, det blir en bra dag!

2008-04-06 @ 08:57:34
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Sngggt var det med den gröna fransgardinen och den gröna kupsglaset till.

2008-04-06 @ 09:18:28
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Margaretha

Ett sånt jättefint hus.....där kommer dom säkert att trivas.....Och "berg i dagen" på tomten....en sån lycka..
Tänk att sitta på en varm berghäll i skymningen när det börjar bli lite kyligt i luften....
Det e det enda jag saknar på landet...en stor bergknalle...
Kram
Margaretha

2008-04-06 @ 09:39:59
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: eva sturesson

undrar när du kliver upp på morgonen? okristligt tidigt för mig jag är nattmänniska. Jag har börjat gå lite mer jag också nu får se om det hjälper hundarna blir glad i alla fall. kram

2008-04-06 @ 10:25:07
URL: http://evasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0