Nu först...

Ja, nu först kommer jag till bloggen.......vete sjutton vad jag gjort ikväll!

Försökt att hålla mig vaken.....kan banne mig inte titta på TV längre, rena sömnmedlet!

Var ju en väldans vacker fullmåne igår - ibland känner jag av den, ibland inte - natten som var kände jag verkligen av den! Grr........Upp o ner mest hela natten.....

Efter jobbet idag fick jag äntligen ändan ur vagnen o röjde lite ute.......tog bort dom där svarta, döda sakerna från blomlanden. I höstas så krattade jag upp mycket löv och spred ut dom i landen, som skydd för kylan......inte klipper jag ner nåt heller på hösten, fröställningarna gillar ju småfåglarna!

Sambon bytte till sommardäck på lillbilen - nu är det vår!

Letade fram gräsklipparskorna (som jag kallar dom), ur garderoben men det är bara att inse att dom gjort sitt, dom också!
image470
Först kommer sulan, sen jag....hm, vita sandalen - vet att jag den 10:e mars i år sörjde dom, skulle slängas då, men....snyft! Bästaste skorna vilar på trasiga handväskan - tackade för sig i helgen den.
Alltså, går en grej sönder så får den genast sällskap känns det som!

Men en ny grej köpte jag i helgen
image471
Har hört mycket gott om det här spelet! Gäller nu att hitta nån som vill spela med mig....
Fick ju presentkort på Bokia av dottern när jag fyllde år, använde en del av det till detta!
Räcker till en bok också.....

Nu tackar jag för mig, ha en lugn o skön natt ni i bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: Mia

DET spelet hag inte sett förut! Verkar kul, ju... :-))

2008-04-22 @ 07:06:58
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0